Klantenservice

Onze klantenservice is er voor uw gemak. Uiteraard zijn we ook telefonisch te bereiken via (0548) 614 545. 
Wij zijn u graag van dienst van maandag tot en met vrijdag tussen 7.30 en 17.30.

 

Bestellen

Online producten bestellen bij Probstnederland.nl kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Zelfs wanneer u nog geen klant bent. Een bestelling plaatsen is zeer eenvoudig. Wanneer u een artikel heeft gekozen klikt u op de button “bestel”. U zult een scherm zien met de winkelwagen, hier kunt u de aantallen, betaalmethode e.d. eenvoudig aanpassen. Wanneer u alle gevraagde stappen doorloopt wijst de rest zich vanzelf.

Tevens kunt u te allen tijde contact opnemen met onze verkoopafdeling, op nummer (0548) 614545, welke u graag te woord zal staan.

 

Betalen

iDEAL

Probstnederland.nl biedt u de mogelijkheid om te betalen met iDEAL. Dit is betalen in uw eigen vertrouwde internetbankieromgeving.Het enige verschil, met de stappen welke u normaal doorloopt, is dat de betaling met de bijbehorende gegevens al voor u klaarstaat. Eenvoudig en volgens de strenge beveiligingseisen van uw bank.

Rembours

Wanneer u van een bestelling onder rembours gebruik wilt maken zullen hier extra kosten voor in rekening gebracht worden. Deze rembourskosten bedragen € 18,-.

Op rekening
Het ook mogelijk om achteraf te betalen. In dit geval ontvangt u een factuur na uw bestelling. Zo kunt u eerst bepalen of u de bestelling wilt houden of dat u deze (gedeeltelijk) wilt retourneren. Achteraf betalen is uitsluitend mogelijk wanneer u al een debiteurnummer hebt bij nemaco.nl. Als u kiest voor achteraf betalen vragen we in bepaalde gevallen om een vooruitbetaling.

 

Bezorgen

Onze bestellingen worden door verschillende transporteurs en bezorgdiensten afgeleverd. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. Op een postbusadres worden geen pakketten afgeleverd die zwaarder zijn dan 12 kilo. Wij raden u daarom aan om bij een grote bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres. Wanneer u na drie dagen uw bestelling nog niet heeft ontvangen, tenzij anders afgesproken, dan verzoeken we u vriendelijk om op te nemen met onze klantenservice.

 

Retourneren

Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd, compleet en zoals verwacht geleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan dient u dit binnen 24 uur na ontvangst telefonisch, op nummer (0548) 614545, aan ons te melden.

Mocht u de bestellingen willen retourneren, dan kan dit uitsluitend indien deze:
• in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking zit;
• compleet, niet gebruikt en onbeschadigd is

Geopende artikelen die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden blijven uw eigendom. De artikelen zullen wij wederom retour sturen en zullen de gemaakte kosten in rekening brengen. 

 

Garantie

Als je van de garantie gebruik wilt maken, stelt Nemaco B.V.  vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en/of verzenden. Als de klacht gegrond is, komen alle voorrij- en/of verzendkosten binnen de garantietermijn voor rekening van Nemaco B.V. Lees alles over onze garantievoorwaarden in de Algemene Voorwaarden.

 

Klachten

Heeft u een klacht dan kunt u het algemene klachtenformulier invullen of telefonisch contact opnemen
via 0548 - 614 545.